• oferujemy.jpg
  • pomagamy.jpg
  • diagnostyka.jpg
  • serwis.jpg


Oferta dla serwisów:

  • budowa i kontrola Systemów Zapewnienia Jakości w oparciu o normy ISO,
  • audyty kontrolne dotyczące standardów, procedur i Systemu Zapewnienia Jakości,
  • ocena organizacji serwisu za pomocą wskaźników KPI (wydajność, produktywność, godziny sprzedane do zlecenia itp.) metody poprawy wskaźników,
  • ocena i weryfikacja systemów motywacyjnych wynagrodzeń w serwisie,
  • ocena Biura Obsługi Klienta, sprawdzanie kompetencji pracowników, szkolenia. couching.
  • wsparcie dla procesów gwarancyjnych w serwisie,
  • wsparcie w wyborze maszyn i urządzeń zaplecza serwisu,
  • metody kontroli jakości serwisu.

 

Oferta dla klienta indywidualnego:

  • wsparcie w roszczeniach gwarancyjnych,
  • weryfikacja stanu pojazdu (np. przed zakupem), sprawdzenie kodów błędów sterowników,
  • weryfikacja kosztów napraw i kosztorysów,
  • pomoc w egzekwowaniu kosztów napraw od likwidatorów szkód komunikacyjnych.
  • ocena technologii napraw i optymalizacji ich kosztów.